sobota, 17 lutego 2018

Apteki w Gruzji- ceny i asortyment

Apteki w Gruzji wyrastają, jak grzyby po deszczu.
Zatem, czy warto zabierać w podróż do Gruzji takie rzeczy, jak tabletki przeciwbólowe, pastę do zębów, środki opatrunkowe, podpaski?


Na pólkach stoją produkty znane z reklam na całym świecie. Oprócz lekarstw i środków opatrunkowych można tu kupić artykuły kosmetyczne, środki do higieny osobistej, akcesoria dla niemowląt, okulary.



Apteki są bardzo dobrze zaopatrzone i raczej nie ma problemu z kupieniem potrzebnego leku.
Nawet antybiotyk kupiłam bez recepty i wcale nie wymagało to ode mnie szczególnego wysiłku. Ale żeby nie było, że jestem nierozsądna, to potrzebowałam go dla kota, dla którego też bez problemu kupiłam krople do oczu z antybiotykiem.



Teraz czas na ceny niektórych produktów dostępnych w gruzińskiej aptece.

Aspiryna (10 tabletek)- 0,2 GEL
Ibuprofen (50 tabletek)- 2,5 GEL
Paracetamol (10 tabletek)- 0,35 GEL
Węgiel leczniczy ( 10 tabletek)- 0,25 GEL
Woda utleniona (butelka)- 0,7 GEL
Podpaski- 2,5 GEL
Pasta do zębów- od 1,4 GEL
Szczoteczka do zębów- od 2 GEL

To tylko niektóre ceny.

Jak widać nie trzeba wszystkiego zabierać ze sobą w podróż, bo można kupić tutaj i zaoszczędzić tym samym miejsca w bagażu.

  Serdecznie zapraszamy do Gruzji, do pięknej Kachetii, do klimatycznego Sighnaghi, do naszego Peter's Guest House, do kontaktu z nami:

 celina.wasilewska63@gmail.com 

nr tel.   +995 599 22 19 63  - polski, rosyjski, angielski (Polish, 
Russian, English)



Zapraszamy do polubienia nas na FB. Like us  https://www.facebook.com/peterguesthouse

oraz na forum
 
Cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz